Klacht: Alles in 1 pakket

op 16 juni 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik heb me 11-04 2017 aangemeld voor het Alles in 1 pakket van Nle. Heb een bevestiging gekregen en de activatiedatum zou 23-05 zijn, een week van te voren zou ik een bericht ontvangen voor het installatie pakket. Ik heb niks meer van ze gehoord en ook geen bericht ontvangen en heb dus contact met ze opgenomen. Ik kreeg te horen dat er een storing is bij Kpn en dus het een beetje vertraging heeft opgelopen. 2 weken later (01-06) nog steeds niks, weer contact opgenomen. Ik kreeg te horen dat er nog steeds storing is, maar dat ik 16-6 internet zou ontvangen. Inmiddels zit ik nu 2 maanden zonder internet. En heb tot nu toe nog steeds niks gehoord. Ik vind Nle echt een slecht bedrijf, geen informatie verstrekken en niet houden aan de afspraken. Maar de eerste betaling wordt wel gelijk in het begin afgeschreven. Ik ben er helemaal klaar mee, heb er spijt van dat ik me heb aangemeld bij Nle.

Als ik vanaf vandaag mijn installatiepakket ontvang zodat ik weer internet heb.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

5 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Laksir, Wij hebben voor u de status van uw aanmelding gecontroleerd en contact opgenomen met KPN. Er was sprake van een grootschalige storing, waardoor er meer aanmeldingen vertraging hebben opgelopen. Zij dienen dit handmatig weer op te lossen. Wij hopen uiteraard dat dit zo snel mogelijk is opgelost, helaas hebben wij hierop geen invloed en zijn wij afhankelijk van KPN. De verwachting is dat dit nog enkele dagen zal duren. Wij zullen dit voor u blijven controleren en u op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht Ali lak

5 maanden geleden - Ik krijg al vanaf 18 mei te horen dat er een storing is bij KPN en dat het enkele dagen zal duren. Nu zijn we weer een maand verder. Vorige week Ma 12 juni vertelde een medewerker van u dat de storing uiterlijk vrijdag 16 juni verholpen is. Nu krijg ik weer te horen dat het nog enkele dagen kan duren. U begrijpt dat ik er helemaal geen vertrouwen meer in heb, zo zit ik nog een maand te wachten. Mocht het deze week nog niet opgelost zijn, dan ga ik weer een klacht indienen. Ik ben er helemaal klaar mee!!!!!

Bericht van NLE

5 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Laksir, Wij begrijpen uiteraard dat dit een erg vervelende situatie is. Wij hebben uw klacht reeds in behandeling, het is niet nodig om opnieuw een klacht hiervoor in te dienen. Wij houden het voor u in de gaten en hopen u zo snel mogelijk te kunnen informeren dat de lijn is opgeleverd (of wanneer dit zal gebeuren). Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht Ali lak

4 maanden geleden - Ik krijg steeds te horen dat de storing bij KPN enkele dagen nog zal duren, en dat ik op de hoogte wordt gehouden of er vorderingen zijn. Maar vervolgens gebeurt er NIKS. IK ZIT NOG STEEDS ZONDER INTERNET!! U zegt dat het niet nodig is om opnieuw een klacht in te dienen, maar er wordt nu ook geen oplossing geboden. En het heeft degelijk wel zin om een klacht in te dienen en ook op social Media, zodat andere mensen weten wat voor een slecht bedrijf jullie zijn!!!!! Mensen lokken met mooie praatjes, en als je je eenmaal aanmeldt dan zit je vast aan een contract maar er wordt geen dienst geleverd. Zo zit je maanden zonder internet en TV! Er worden beloftes gemaakt, maar deze worden niet waargemaakt.

Bericht van NLE

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Laksir, Uit onze gegevens blijkt dat de lijn inmiddels is opgeleverd. U heeft als het goed is een e-mail ontvangen met een track&trace-code van het pakket. Wanneer u het pakket ontvangt en dit installeert, zou u direct gebruik kunnen maken van de diensten. Wij horen graag of dit het geval is. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 03 juli 2017 om 13:27 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Laksir,

Uit onze gegevens blijkt dat u inmiddels gebruik kunt maken van Alles-in-1. Mocht dit toch niet het geval zijn, horen wij dit uiteraard graag.

Omdat wij begrijpen dat dit een erg vervelende situatie is geweest, bieden wij u ter compensatie 1 maand gratis (t.w.v. €29,95) aan. Wij horen graag of u hiervan gebruik wenst te maken.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Ali lak