Klacht: Alles in 1 pakket

op 16 juni 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik heb me 11-04 2017 aangemeld voor het Alles in 1 pakket van Nle. Heb een bevestiging gekregen en de activatiedatum zou 23-05 zijn, een week van te voren zou ik een bericht ontvangen voor het installatie pakket. Ik heb niks meer van ze gehoord en ook geen bericht ontvangen en heb dus contact met ze opgenomen. Ik kreeg te horen dat er een storing is bij Kpn en dus het een beetje vertraging heeft opgelopen. 2 weken later (01-06) nog steeds niks, weer contact opgenomen. Ik kreeg te horen dat er nog steeds storing is, maar dat ik 16-6 internet zou ontvangen. Inmiddels zit ik nu 2 maanden zonder internet. En heb tot nu toe nog steeds niks gehoord. Ik vind Nle echt een slecht bedrijf, geen informatie verstrekken en niet houden aan de afspraken. Maar de eerste betaling wordt wel gelijk in het begin afgeschreven. Ik ben er helemaal klaar mee, heb er spijt van dat ik me heb aangemeld bij Nle.

Als ik vanaf vandaag mijn installatiepakket ontvang zodat ik weer internet heb.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

5 dagen geleden - Beste meneer/mevrouw Laksir, Wij hebben voor u de status van uw aanmelding gecontroleerd en contact opgenomen met KPN. Er was sprake van een grootschalige storing, waardoor er meer aanmeldingen vertraging hebben opgelopen. Zij dienen dit handmatig weer op te lossen. Wij hopen uiteraard dat dit zo snel mogelijk is opgelost, helaas hebben wij hierop geen invloed en zijn wij afhankelijk van KPN. De verwachting is dat dit nog enkele dagen zal duren. Wij zullen dit voor u blijven controleren en u op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht Ali lak

4 dagen geleden - Ik krijg al vanaf 18 mei te horen dat er een storing is bij KPN en dat het enkele dagen zal duren. Nu zijn we weer een maand verder. Vorige week Ma 12 juni vertelde een medewerker van u dat de storing uiterlijk vrijdag 16 juni verholpen is. Nu krijg ik weer te horen dat het nog enkele dagen kan duren. U begrijpt dat ik er helemaal geen vertrouwen meer in heb, zo zit ik nog een maand te wachten. Mocht het deze week nog niet opgelost zijn, dan ga ik weer een klacht indienen. Ik ben er helemaal klaar mee!!!!!

Bericht van NLE

1 dag geleden - Beste meneer/mevrouw Laksir, Wij begrijpen uiteraard dat dit een erg vervelende situatie is. Wij hebben uw klacht reeds in behandeling, het is niet nodig om opnieuw een klacht hiervoor in te dienen. Wij houden het voor u in de gaten en hopen u zo snel mogelijk te kunnen informeren dat de lijn is opgeleverd (of wanneer dit zal gebeuren). Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Ali lak