Klacht: Alles fout

op 07 oktober 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, vorige week heb ik schoenen gekocht in de winkel. Ik kwam thuis en het waren uiteindelijk 2 verschillende kleuren schoenen: de ene was helemaal verschoten van de zon. Ik ben die dag daarna teruggegaan, ze zouden het paar naar mij opsturen! Ik was blij, heb afgewacht en vervolgens 5 dagen later kreeg ik bericht in de bus dat mijn schoenen in een dorp 20 km verder op liggen. Schaam jullie. Uiteindelijk ben ik dan nog 15 euro extra kwijt voor de schoenen en een hoop ellende.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de schoenen bij mij thuis geleverd zullen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.mccallum