Klacht: Alles draait om geld bij Transavia

op 21 juli 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Wij zouden vandaag vliegen om 5:45 richting Kos. Wij kwamen er via internet achter dat er een zware aardbeving was geweest in dat gebied en zagen daarna dat onze vlucht vertraagd was. Niemand wist wat er precies aan de hand was en wij haalden onze informatie via het nieuws op internet. Daarop zagen wij dat de stad flink verwoest was. Wij zijn nooit geïnformeerd door Transavia over de situatie op Kos en wanneer wij ernaar vroegen kregen wij geen antwoord. Om 9:30 ging het vliegtuig toch naar Kos. Uiteindelijk werden wij voor de keuze gesteld: of je gaat naar een getroffen gebied, waar doden en gewonden zijn gevallen en waar de stad in puin ligt of je gaat niet en krijgt je geld NIET terug. Ondertussen weet Transavia geen antwoorden te geven en maken veel onwetende passagiers de keuze om toch te gaan (want het zal wel meevallen als Transavia je laat gaan). Wij vinden dit een ronduit een belachelijke keuze die je moet maken. Wij zijn nooit toegesproken door iemand van Transavia over de situatie op Kos, toen de mensen gingen instappen werd niet verteld wat hen daar te wachten stond en mensen die voor hun eigen veiligheid kozen en niet zijn ingestapt krijgen hun geld niet terug. Terwijl andere luchtvaartmaatschappijen de vluchten naar Kos niet door laten gaan omdat zij rekening houden met de veiligheid van de passagiers en er hulptroepen naar het gebied worden gestuurd, stuurt Transavia een vliegtuig vol toeristen richting een rampgebied. Terwijl ik dit schrijf is er bekend gemaakt dat ze zeven dagen naschokken verwachten op Kos. Ik ben gelukkig niet ingestapt maar ik denk aan al die mensen die niet zijn geïnformeerd waar Transavia ze naartoe heeft gebracht.

Als Transavia denkt aan de veiligheid van de mensen i.p.v. aan het geld dat ze mislopen. wanneer de passagiers die een hele menselijke keuze hebben gemaakt hun geld terugkrijgen waar ze zo hard voor gewerkt hebben.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem123456789064