Klacht: Allerlei klachten

op 10 oktober 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Eerste gesprek met verkoopadviseur wat wij precies wilde. Hoogglans keuken en bepaalde blad. Naar in meet afspraak bleek verkeerde kleur/blad. Ledspots en montage afgesproken ook niets meegedaan. De verkoopadviseur die we hadden bij ons tweede gesprek met veel geduld wel opgelost. Hadden tijdens aangegeven dat we een bepaalde maat wilde voor de keuken vanwege laminaat en koof boven huidige keuken. Toen de monteur kwam bleek de maat anders waardoor laminaat moest worden aangepast. Bij leidingadvies hadden we zelf een fout gemaakt maar zelf was advies ook niet correct volgens monteur. Daarom nieuwe afspraak gemaakt voor montage voor 10-10-2017 ook bevestigd door monteur en ook zwart op wit staan op afleverbon. Gebeld schijnt iemand van de planning zonder overleg aangegeven te hebben dat wij zouden bellen voor een nieuwe afspraak. Zonder enige overleg met ons.

Een excusus en compensatie. Heb vrije dagen moeten opnemen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 10 oktober 2017 om 16:21 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Van den Brink,

Wat ontzettend vervelend dat deze miscommunicatie is ontstaan, excuus voor het ongemak. Ik zie dat er reeds een nieuwe afspraak is gemaakt voor 12 oktober.
Indien wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn vernemen we dit graag van u.

Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 10 oktober 2017 om 16:35 geantwoord

Is bij Brugman optelsom van miscommunicatie en als je ze daar op aanspreekt zijn ze niet thuis. Reactie hierboven doet geen recht aan de klachten.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 maand geleden - Beste meneer/mevrouw Van den Brink, Ik heb inmiddels begrepen dat er contact met u opgenomen is en dat er met u ook een tegemoetkoming afgesproken is. Fijn om dit te vernemen. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door brro