Klacht: Allemaal beloftes….maar niets nakomen.

op 09 juni 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Langs geweest voor gesprek badkamer, konden 35% korting krijgen, wilden er over nadenken, daarna gebeld door filiaalmanager, konden toch 40% korting krijgen, wel nu! beslissen. Later gebeld door hfdkantoor, bovenop de 40% kon extra korting komen ivm afspraken leveranciers. Filiaal belt hierover terug, weet van niets en gingen niet verder dan 35%.
Eergister gebeld door dame hfdkantoor, vond alles zeer vervelend en krijgen een bloemetje en email met gemaakte afspraken (nog niets gehad). Zou zorgen dat filiaal ons belde met nieuw voorstel en extra korting. Gisteravond gebeld door filiaalmanager, voicemail!, ja zoveel korting ga ik niet geven, u kunt 35% krijgen. (al twee x 40% toegezegd maar goed). En als je dat wilt bel ons dan maar.

Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd…erg triest als je zo met potentiele klanten omgaat!

Als ik niet meer gebeld wordt door Brugman!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 13 juni 2016 om 10:45 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij allereerst onze welgemeende excuses aanbieden.

Wij betreuren het dat u uw bezoek aan ons filiaal als negatief heeft ervaren. Dat is natuurlijk nooit onze intentie geweest. Uiteraard zullen wij uw wens, dat u niet meer gebeld wilt worden, respecteren.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Joy-Rich