Klacht: Alleen voor 80 cent per minuut(!) bereikbaar voor vragen

op 11 oktober 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de tickets voor mijn vlucht nooit via de mail ontvangen, maar heb deze wel (met spoed) nodig voor mijn administratie/declaraties. Er is nergens een mailadres te vinden van Edreams en het telefoonnummer kost 80 cent per minuut. Ongelooflijk, heel klantonvriendelijk!

Gewenste Oplossing:

Ik wil een telefoonnummer (tegen normaal tarief) en een mailadres ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtmichelle