Klacht: Alleen maar ELLENDE!

op 10 mei 2021 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Na lekkage in de badkamer, nu ook lekkage in de keuken. Verschrikkelijk! Nu ook monteur nummer 12 is geweest (11 voor het monteren van de keuken want ook dat kan niet in een keer goed gaan, 1 voor het verhelpen van de lekkage), zitten wij nog steeds met een vloer welke doorweekt en dus deels verwijderd is (van zondag 25 tot het ontdekken van de lekkage woensdag 28 april). O.a. de vaatwasser gewoon aangehad en sopjes weggespoeld, en dat is dus allemaal de betonnen vloer opgelopen en zo onder ons laminaat gekomen. We zijn nu bijna twee weken verder, en wat heeft Brugman gedaan? Precies niks! Wij zitten nog steeds met de ellende en kunnen pas volgende week een reactie verwachten. Dan zijn we inmiddels drie weken verder; drie weken zonder vloer in de keuken, drie weken met stank (wat gelukkig minder wordt door elke dag schoon te maken), en drie weken elke keer zelf moeten bellen naar Brugman. Niet kopen bij deze zaak zal je een hoop ellende, stress en stank besparen! Echt geen aanrader.

Als de schade welke veroorzaakt is door het niet juist monteren verholpen is en de vloer weer in originele staat is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

2 maanden geleden - Beste mevrouw Stalenberg, Uw review is bij ons in goede orde ontvangen en het spijt mij om te vernemen dat er een lekkage is geweest. Inmiddels heb ik uw melding intern doorgestuurd om te bespreken. Zodra er meer duidelijkheid is kom ik er zeker bij u op terug. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens Badkamers

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 23 juni 2021 om 10:56 geantwoord

Beste mevrouw Stalenberg,

Inmiddels is er contact met u geweest en komt er op 1 juli a.s. een verzekeringsexpert de schade opnemen. Nadat de expert is geweest wordt er door onze klantenservice uiteraard contact met u opgenomen om te bespreken hoe nu verder.

Ervan uitgaande u hiermee voldoend te hebben geïnformeerd.

Thea Verhoeven - Brugman Keukens Badkamers

Heeft op 23 juni 2021 om 18:53 geantwoord

Er zou binnen 6 weken volgens jullie een oplossing zijn. We zijn ruim twee maanden verder, nog steeds is er geen duidelijkheid. Zeer teleurgesteld in deze case, moeten we nu echt rechtbijstand er bij halen om een oplossing af te dwingen? Jullie verookzaken lekkage, lijkt ons zeer logisch dat de schade voor jullie rekening is.

Alle klachten die gemeld zijn door I. Stalenberg