Klacht: https://www.alkapida.com

ULKU ER op 04 juni 2024 over Alkapida.nl in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Dag,
Ik kocht een elektrisch katmermaakapparaat van het bedrijf Alkapida.com. Maar na een paar maanden ging dit elektrische product kapot. Toen ik de situatie aan het bedrijf vertelde, vertelden ze me dat ze dit product van een ander bedrijf hadden gekocht en dat ze dat konden hielp niet omdat dit bedrijf geen garantie gaf op het product. Ik had eerder een sevenlex lahmacun-machine gekocht van hetzelfde bedrijf en deze ging na een paar maanden kapot. Het bedrijf vroeg om foto’s van het product en vroeg mij om het kapotte product gratis op te sturen. Na een maand werd er een nieuwe sevenlex lahmacun-machine opgestuurd. Hoewel ik om terugbetaling had gevraagd, werd de productprijs die ik had betaald niet aan mij terugbetaald. Als dit product kapot gaat, zal ik dit bedrijf voor de rechter dagen En ik zal geen product meer van dit bedrijf kopen.
Hartelijk groet,

Er kan een nieuw elektrisch katmermaakapparaat worden opgestuurd. Of het geld dat ik voor dit elektrische product heb betaald, kan worden terugbetaald. Als de Sevenlex lahmacun-machine kapot gaat, wil ik dat het bedrag dat ik voor dit product heb betaald, aan mij wordt terugbetaald.

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alkapida.nl

Reactie van de melder van de klacht ULKU ER

2 weken geleden - Perfect

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alkapida.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ULKU ER