Klacht: Pakket niet gekregen

Rinella op 25 augustus 2023 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb op 15 Juni 2023 een bestelling geplaats op Aliexpress. Op 28 Juni werd het aangevinkt als geleverd maar ik heb mijn pakje niet onvangen. Het pakket werd niet geleverd en ik heb ook geen leveringsbewijs getekend. Ik heb al meerdere klachten ingediend bij het postkantoor Colis Privé. Ze zeggen dat ze het pakket niet meer kunnen traceren en dat ik Aliexpress moet contacteren voor een terugbetaling. Maar Aliexpress wilt dat ik een officieel document van Colis Privé voorbreng. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om in contact te geraken met Colis Privé maar geen antwoord. Aliexpress is verantwoordelijk voor mijn pakket want ik heb het bij hun gekocht. Het is nu al bijna 2 maanden geleden en ik krijg nog steeds geen antwoord.

Terugbetaling van mijn bestelling.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rinella