Klacht: Gratis retourneren is een leugen

Exp op 10 maart 2024 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een product geretourneerd omdat de verkoper bewust een verkeerde product opgestuurd had
Ik moest van AliExpress het product retourneren naar een adres in Zaandam en zelf de verzendkosten betalen
Uiteindelijk moet ik bewijzen dat ik het heb geretourneerd terwijl ik ze de bon van PostNL met track code heb geüpload en op PostNL staat dat het is geleverd op het adres die AliExpress heeft aangegeven

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over AliExpress
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

Reactie van de melder van de klacht Exp

8 maanden geleden - Hoor laatste veel klachten over AliExpress Ik zal mijn account dan ook verwijderen en ga als alternatief Temu gebruiken.

Reactie van de melder van de klacht Exp

8 maanden geleden - Direct AliExpress account verwijderen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Exp