Klacht: Geld betaald Product nooit ontvangen…..

op 01 augustus 2020 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een artikel besteld ter waarde van 140 euro. De verkoper gaf in het begin al aan dat hij het product niet kon versturen door logistieke problemen…… ik wilde mijn geld terug dat kon alleen via een dispute. Ik heb een dispute geopend en het bewijs naar de judge van Ali expres gestuurd. Zij hebben toch de kant van de verkoper gekozen……. ik ben inmiddels 140 euro
Lichter en heb geen product ontvangen ……. ik heb meerdere malen bezwaar aangetekend want niet geholpen heeft. Ali express geeft aan dat ik moet bewijzen dat ik het pakket nooit ontvangen heb wat onmogelijk is …….. hoe moet ik in vredesnaam bewijzen dat ik het niet gehad hebt ????? Als ik met een track tracé code kijk zie ik dat er staat dat die geleverd is maar ik heb het nooit ontvangen terwijl de verkoper zelf aangeeft dat die het niet kon versturen…… wat een poppenkast allemaal ….. ik raad de mensen af om niet meer te bestellen bij Ali want je bent zo je geld kwijt…… klantenservice is ook een 0 waard. Zij hebben een robot die alle vragen beantwoord dat wil al zeggen dat ze je liever niet snel willen spreken.

DUS MENSEN PAS OP MET BESTELLEN BIJ ALI!

Ik ben mijn geld kwijt helaas maar probeer anderen te waarschuwen !

Gewenste Oplossing:

Wil mijn geld terug !!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yassir010