Klacht: Tablet gewonnen, maar dan moest ik wel een abonnement met korting nemen.

cintakatu op 06 januari 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ik had in november meegedaan met de actie om een iPhone 4s te winnen. Deze had ik helaas niet gewonnen. Ik was voor en na de Kerst heel vaak onbekend gebeld, maar ik kon steeds niet opnemen. Op 31 december werd ik ook gebeld en toen op een tijdstip dat ik wel kon opnemen. Er werd verteld dat ik een van de overgebleven mensen was die de tweede prijs kregen. Er werd gezegd dat ik een Android tablet had gewonnen. Toen ik vroeg wat voor tablet het was, werd er heel vaag over gedaan. Ik wilde alleen weten welk merk het was, maar het is gewoon een merkloze Android tablet. Er werd gezegd dat ik een tablet gewonnen had, maar ik moest dan wel een abonnement met korting nemen. Ik zou dan ongeveer 18 euro p/maand betalen i.p.v. 25 euro p/maand. Als ik een abonnement moet nemen om die tablet te krijgen, vind ik dat ik eigenlijk niks heb gewonnen. Degene die ik aan de telefoon had, vond ik erg opdringerig. Nu word ik elke steeds door onbekend gebeld. Ik denk nog steeds dat het het AD is. Ik heb al een mail gestuurd naar het AD met het verzoek om mij niet meer te bellen. In de mail stond dat ze voor 5 januari zouden reageren, maar dat is nog steeds niet gebeurd.
Ik had eigenlijk ook helemaal niet verwacht dat ik gebeld zou worden, aangezien dit erbij stond toen ik mijn mobiele nummer ging opgeven: “[tip] GSM/Tel nummer wordt enkel en alleen gebruikt om jou te contacteren bij winst.”
Ik vind dit echt geen leuke manier om een abonnement aan te smeren. Ik heb niks gewonnen, dus ze moeten mij ook gewoon niet bellen!

Ik wil dat het AD mij niet meer belt om een abonnement aan te smeren. Ik heb niks gewonnen, dus ze hebben helemaal geen reden om mij te bellen. En ik wil dat ze mijn gegevens uit het systeem verwijderen.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 20 januari 2012 om 12:17 geantwoord

Wij hebben de gegevens opgenomen in het niet bel/mail bestand van het AD.

Alle klachten die gemeld zijn door