Klacht: Nog nooit meegemaakt …..

op 30 juni 2020 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Vanaf 9 mei 2020 tijdelijk abonnee van het AD en maar 1 keer de krant gekregen. Vele malen met het officiële Telefoonnummer van het AD gebeld. Steeds te woord gestaan door “jonge meisjes en jongentjes” die vanachter de eettafel thuis mij te woord hebben gestaan en natuurlijk niets inhoudelijks konden zeggen over de procedures en eventuele oplossingen bij het AD. Verzoek om het officiële nummer van de klachten afdeling van het AD antwoord is steeds dit is het officiële klachten nummer….. AL BIJNA 2 maanden bezig om “betaalde” krantjes van het Algemeen Dagblad te ontvangen. En alleen maar .. ik weet het niet en u wordt zeker teruggebeld… vanachter de eettafel van moeders. Ik stop met deze ongelofelijke kutorganisatie en geef get in handen van de consumentenbond . Bah bah bah en nog eens bah

Na al deze ellende en tijd en irritatie en kosten;

5 jaar elke dag kosteloos de krant in de bus. Maar of ze dat wel kunnen nakomen.....?.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Desio