Klacht: zeer slechte communicatie en klantendienst

Lenke Lenke op 23 mei 2024 over Alf Tweewielers in de categorie Algemeen, Fietsenwinkel

Factuur wordt niet verstuurd naar mij (en ik betaal dus niet want ik weet niet eens wat ik naar waar moet storten). Maar daardoor versturen ze de motor van mijn fiets niet, omdat ze wachten op de betaling (waarvan ik niets weet).
Na herhaaldelijke contactname op verschillende manieren (mail, whatsapp, bellen, via mijn fietsenmaker), krijg ik per whatsapp bevestiging dat motor opgestuurd zal worden, ookal heb ik nog niet betaald.
Een dikke week later heb ik nog steeds mijn motor noch factuur ontvangen.
Nogmaals zelf contact genomen, ik krijg een korte onvriendelijke reply dat de motor onderweg is en dat ik me niet druk moet maken.
Een week later heb ik nog steeds geen motor noch factuur ontvangen. Op mijn bericht per whatsapp wordt niet meer gereageerd.
Mijn fietsenmaker belt nogmaals op om te vragen wat het probleem is.
Op drie mei krijg ik twee automatische emails. Eentje met de factuur, eentje met een track n trace nummer. Ik neem aan (en hoop) dat dit van mijn motor is.
Ik schrijf een klacht naar het bedrijf met alle feitelijke gebeurtenissen en dat ik zeer ontevreden ben met hun klantendienst en communicatie, in tegenstelling tot de zeer goede reviews die ze online hebben.
Ik krijg een zeer korte mail terug dat ze wachten op betaling factuur.
Ik betaal de volgende dag de factuur (14/5/24).
Ik stuur een mail om te zeggen dat ik betaald heb en of ze kunnen bevestigen dat de motor onderweg is. Ik krijg weerom geen antwoord en heb nog steeds mijn motor niet ontvangen.

Dat ik informatie krijg over waar precies mijn motor zich bevindt. De track en trace die ze me gestuurd hebben werkt niet/stopt omdat het een internationale zending is (van NL naar Belgie).
Dat ik begrip krijg voor mijn ontevredenheid.
Dat ik eindelijk na bijna twee maanden mijn fietsmotor terug krijg (zou normaal twee weken duren).

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alf Tweewielers

Reactie van de melder van de klacht Lenke Lenke

3 weken geleden - Alweer bewijs van uiterst slechte klantenservice en communicatie

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alf Tweewielers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lenke Lenke