Klacht: Niet complete bestekset

dragt1959 op 23 januari 2013 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de Aldi in Sneek gekocht in doos 60 delige bestekset. door het folie van de doos kon je zien de vorm. De doos was afgeprijsd het was de laatste. Thuis gekomen alles uitgepakt mooi apart in folie in de vaatmachine, en toen dacht ik waar zijn de vorken. Dus ik heb nu 1 vork en mis dus 11 vorken. Vreselijk baal ik hiervan, hoe vind ik nu vorken die bij het bestek past. Wellich ligt er bij een andere filiaal nog zo ’n bestekset, wat zou ik blij zijn met de vorken.

Gewenste Oplossing:

Toesturen van 11 vorken die bij de bestekcassette horen.
Het merk is auenthal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected].

Met vriendelijke groet,

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door