Klacht: MENSEN BLIJ MAKEN MET EEN “DODE MUS”….Aldi Aldlân-Leeuwarden

Stan Peters op 05 maart 2013 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen Wolfgang AT-AS40SE smartphone (€119,- aanbieding 2 maart 2012)

Afgelopen zaterdag 07:50u stond ikzelf mijn vrouw en zoon als gegadigde nummer 5,6,7 bij het filiaal in Aldlân-Leeuwarden en ook wij visten na slecht twee aanwezige exemplaren eveneens achter het net, exact als vele andere mensen achter ons!

Wij hebben ons telefoonnummer achtergelaten, maar als dat helpt?…wij zullen wel weer die zelfde’MUS’tegenkomen…net als die andere mensen…

P.S. Personeel is altijd vriendelijk, en behulpzaam…

Gewenste Oplossing:

Dat Aldi contact met ons, of via het filiaal Aldlân Leeuwarden opneemt, en regelt dat wij alsnog een Wolfgang AT-AS40SE smartphone in ons bezit kunnen krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

Met vriendelijke groet,

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door