Klacht: erg beperkte voorraad van de aanbieding

rteurlincx op 06 maart 2013 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik was ruim op tijd aanwezig en stond samen met nog 25 mensen te wachten. toen de deur openging bleek dat er maar 8 toestellen aanwezig waren. Verder heb ik op internet gelezen dat er al mensen waren die op vrijdag de toestelle hebben weten te bemachtigen. Dit is wel erg zuur dat ik en die andere mensen wel de moeite nemen om vroeg op te staan en dan op eze manier bot vangen.

Gewenste Oplossing:

ik zou zoals u begrijpt ook graag zo'n telefoon bemachtigen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

Met vriendelijke groet,

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door