Mijn Klacht:
Na een folder te hebben gezien van de Aldi al een week bezig internet af te struinen naar reviews van de mobiele telefoon(Wolfgang AT-AS40SE)die ze aanbieden voor 119,00 euro. ‘s-morgens voor openingstijd als 6e aangesloten van mensen die ook een mobiel wilden aanschaffen. Bij het openen van de deuren werd door de verkoopleider al direct gezegd dat er maar 3 toestellen waren geleverd. Teleurgesteld dus naar huis, teleurgesteld en als consument het gevoel te hebben door Aldi niet serieus genomen te worden. Een folder die bij honderden, misschien wel duizenden,mensen thuis in de brievenbus valt en dan 3 telefoons in de winkel voor de verkoop. Een organisatie als de Aldi zou zich moeten schamen voor deze “”Volksverlakkerij””.
Gewenste Oplossing:
Met welke oplossing ik tevreden zou zijn, men moet de consument de mogelijkheid geven om de telefoon alsnog aan te kunnen schaffen. Men noteert, inventariseert en schaft aan. Zo loopt de winkel geen risico dat men teveel telefoons aanschaft en er producten niet verkocht worden en houdt men de klant tevreden. Zo moeilijk is deze gedachte toch niet?
