Klacht: aanbiedingen

spick op 03 maart 2013 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De klacht is dat ik ruim voor openingstijd aanwezig was en nr 4 was in de rij voor de aankoop van de wolfgang telefoon en toch nog achter het net vis voor een telefoon omdat ze er maar 4 stuks hadden. De eerste bestelde er 2 .

Gewenste Oplossing:

Uiteraard hadden ze er een paar meer moeten hebben. Dit is wel uitermate weinig voor deze belangstelling. Er waren zeker meer dan 15 mensen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

Met vriendelijke groet,

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door