Klacht: Albert Nieuwegein is Corona nachtmerrie

op 21 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Net terug van AH Nieuwegein. Je moet een wagen zoeken uit 4 rijen. Onduideijjk welke schoon zijn en welke vies. Ben zelf maar gaan schoonmaken. Fles blijkt half leeg. Veel klanten nemen die moeite niet eens. In winkel moet je slalommen langs personeel dat geen 1,5 afstand houdt en klanten die lak hebben aan RIVM Corona regels. Er is geen looprichting betaald in de winkel voor klanten.
Bij zelfbedieningskassa gaat medewerkster met lang roodblond sliertig haar, veel sproeten en grote mond al je-end en jij-end je tas controleren en weigert ze handschoenen aan te doen of zelfs maar haar handen te reinigen vooraf. Ze besmet dus doelbewust mijn boodschappen. Besmetting voorkomen zou niet mogen van haar baas.
Als je de winkel verlaat hoor je haar nog wel naar collega bij de klantenservice schreeuwen bover die gestoorde klant – ik dus- die vroeg om naleving van de Corona regels. Conclusie: Geen greintje fatsoen bij het personeel van de AH en dodelijk domheid die een golf van besmettingen veroorzaakt in het toch al door de pandemie zwaar getroffen Nieuwegein. En dan heb ik nog niet eens over het de snotterende medewerkers in de winkel.

Eindelijk eens Corona veilig kunnen winkelen bij AH Nieuwegein na 7 weken pandemie in ons land.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AH geeft niet om zijn klanten