Klacht: Zegels worden niet automatisch bij geschreven

op 30 juni 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij sparen sinds kort de koopzegeltjes vAn AH.
Zowel bij het boodschappen doen online als in de winkel worden de koopzegeltjes niet bijgeschreven. Van de zeven keer, hebben we drie keer moeten bellen, mailen, foto’s moeten sturen van onze bon, naar de winkel terug gemoeten. Het gaat om geld wat wordt afgeschreven en die niet wordt bij geschreven. Wij vinden dit niet goed. hoeveel mensen controleren dit, hoe vaak gaat het mis. Dit alles met maar een winnaar AH.

Gewenste Oplossing:

Wanneer een spaarsysteem wordt aangeboden die klopt en doet wat er verwacht wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mcodenhaag