Klacht: volle boekjes koopzegels inleveren

op 30 juni 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Wij sparen altijd koopzegels en bewaren de volle boekjes om een uitje o.i.d. te organiseren met kinderen en kleinkinderen.
in oktober 2020 organiseren we weer zo’n uitje en we hebben inmiddels ca. 24 volle boekjes.
inwisselen is een probleem, zo hebben wij begrepen. je moet je aanmelden om boekjes te kunnen inleveren (wachttijd een maand) en dan kun je een beperkt aantal, de waarde ervan, verzilveren (maximaal 5 ??)

U en vele bedrijven met U, voert al geruime tijd actie om vooral NIET CONTANT te betalen. ik heb begrepen dat er GEEN mogelijkheid de waarde van de volle boekjes over te maken naar de cliënten. dit lijkt tegenstrijdig met uw beleid van ALLES willen digitaliseren.

kunt U aangeven hoe ik moet handelen om mijn volle spaarkaarten verzilverd te krijgen, uiterlijk september 2020 ?

met vriendelijke groeten,
Jan Schouten, Bergerweg 84 B 1817 BK Alkmaar

als ik binnen twee maanden mijn volle koopzegelboekjes in geld op mijn bankrekening heb staan.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ahkoopzegels