Mijn Klacht:
Ik heb de Vivo gietijzeren pan 3 x gebruikt en nu zie ik tot mijn schrik dat er wat stukje van de bodem weg zijn. Dit is echt niet oke. Ik heb er niet met een scherp voorwerp ingezeten.
Ik zou ook graag mijn klacht rechtstreeks bij de leverancier of AH doen, maar ik kan nergens vinden waar ik met mijn klacht terecht kan.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag een nieuwe gietijzeren pan terug willen en een verklaring hoe dit kan gebeuren.

