Mijn Klacht:
Wij doen wekelijks onze boodschappen bij het AH filiaal in Driebergen. Wij kopen peren die er van de buitenkant prima uitzien. De afgelopen weken zijn de peren rot van binnen en vertonen ze bruine plekken. Tot ik vandaag een peer open snijdt en deze helemaal bruin is vanbinnen.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag het geld voor de peren terug willen hebben. Helaas hebben wij geen bonnen meer van deze aankopen. Daarnaast zou het fijn zijn als AH controleert wat er aangeboden wordt in de winkel zoals deze peren, want dit gaat niet om één week maar al meerdere weken achter elkaar.

