Mijn Klacht:
Kom ik na mijn werk ong. 16.30u om 6 pakken decafe koffie te halen en wat blijkt er is geen koffie meer ? Een aardige verkoopster zegt tegen mij U kunt aan de services balie een bon halen en dan kunt U later deze week de koffie alsnog ophalen!!!
Mooi niet hoor !! de juffrouw achter de balie vertelt heel leuk dat de laatste bon rond 15 u uitgeschreven is.Dusssssss voor mensen die toevallig niet voor 15 u bij appie kunnen zijn om wat voor redenen dan ook geen koffie meer ,Ik vind dat niet kunnen!! Op tv is de reclame rond 19.30u nog te zien geweest !!! Beetje raar toch????? Groetjes mevr.Schmidt
Gewenste Oplossing:
Graag zou ik alsnog de koffie tegemoet zien ??
BVD .

