Klacht: opladen van de ov chip stond uit.

mirdy op 20 januari 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vanmiddag een kwartier staan wachten voordat er iemand was bij de opladen. Een jonge jongen wel gekeken maar wist niets. Meisje achter de balie ook niet. Probleem is dat er geen leidinggevende aanwezig is tussen 17.00 en 18.uur . Schandalig!!!!!!!!!!! Ondertussen kon ik niet verder.
Of ik even naar het station kon gaan, is te ver weg.compliment voor meisje achter de balie. Die deed haar best, stond er nog maar twee dagen. Zet er s’avonds gewoon een volwassene neer. Dit Gaat jullie klanten kosten.
Ik baalde wel. Zou wel graag een ah checkbon willen tegen vergoeding.
Heb een kwartier moeten wachten, probleem niet verholpen.apparaat is veel stuk.

Gewenste Oplossing:

Kassa personeel prima, jongelui die in winkel werken, groeten de klanten niet eens.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door