Mijn Klacht:
Hierbij dien ik een klacht in over een medewerker bij AH Drieslag in Arnhem. Vanochtend boodschappen gedaan en iets gevraagd over een aanbieding. Waarop zij chagrijnig antwoordde en erop wees om het even beter te lezen. Hier ben ik niet van gediend en zij hoort vriendelijk te zijn tegenover de klant. Het gaat om een blonde vrouw met poni rond de 45 jr.
Gewenste Oplossing:
Graag de medewerkers erop attenderen vriendelijk te zijn voor de klant!

