Klacht: onvriendelijk personeel bij albert Heijn

op 29 juni 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds de AH waar ik kom zelfscanners heeft en helemaal sinds de coronacrisis vind ik het personeel heel onaardig geworden ( behalve de bakker)Ze zien er uit alsof ze wensten dat de klant ook in scanners zouden veranderen.Dat gaat vooral over het meer zichtbare personeel, de vakkenvullers zijn atijd erg aardig en behulpzaam. Ik voel me er echter zo onwelkom dat ik elders ben gaan winkelen ( onhandig want verder weg) Het personeel neem ik het niet eens kwalijk, want waarcshijnlijk is het beleid…. Jullie ideaal, vertelde iemand, mij is een winkel zonder personeel.
Het gaat overigens over een filiaal in amsterdam west, maar dat is niet te selecteren

Gewenste Oplossing:

Ik heb daar eigenlijk geen illusies over ben wel benieuwd naar jullie beleid in deze

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. e.groen