Klacht: Mistoestanden spaaractie vershoudbakjes RKB

op 30 juni 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de stichting waar ik vrijwilligerswerk doe besloten we om een éénduidig bakjes systeem in te voeren n.a.v. de RKB spaaractie. Helaas gaat bijna alles mis. Honderden euro’s aan boodschappen gedaan. We halen weinig bij groothandel, meeste boodschappen bij AH. Elektronisch overdragen zegels niet mogelijk. Bakjes besteld maar account niet toegankelijk. Inmiddels meer kosten met bellen gemaakt naar AH dan voordeel op bakjes. Krijg ik nog ooit wat ik besteld heb en waarom geen toegang zodat ik van laatste spaarkaarten nog bakjes kon bestellen? Sloof me uit voor goed doel en AH stuurt me van kastje naar de muur.

Gewenste Oplossing:

pissig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stichting Tientjes Breda