Mijn Klacht:
Wat mij de laatste maanden opval is dat er heel veel vakken slecht gevuld zijn en ook leeg .
Gewenste Oplossing:
Ik was altijd tevreden kom al bij AH op het Zonneplein zolang hij bestaat maar sinds hij in de Zeeland zit is de voorraad slecht .

