Mijn Klacht:
Ik ben in het bezit van een nespresso apparaat met melkopschuimer. En in ben over gegaan op de cups van Albert Hein maar deze passen er niet in.
Ik heb 4 doosjes excellent 06 en 1 doosje Perla lungo dark roast.
Er staat op de doosjes dat je deze kunt gebruiken voor de nesprsso maar mij lukt het niet. Wat nu te doen met deze koffie die ik jammer niet kan gebruiken.
Ik heb helaas geen bonnetje ik zit alleen met deze koffie.
Hebben jullie nog een goed idee zodat ik de heerlijke koffie van jullie kan gaan proberen.
Gewenste Oplossing:
Ik heb geen idee hoe ik jullie heerlijke koffie kan gaan gebruiken met zo'n mooi apparaat

