Mijn Klacht:
De afgelopen maanden heb ik vergeefs gezocht naar de bekende en lekkere witte rijst van AH. Het stond naast de kilo- en pondspakken Basmati en Pandanrijst.
De rijst is heerlijk, een soort par-boiled rijst. 8 a 10 minuten koken, afgieten,10 minuten laten staan en je hebt of had ! een heerlijke droge smakelijke rijst voor allerlei doeleinden.
De verpakking is veranderd en daar gaat het niet om.
Maar de lekkere rijst is verdwenen en er zit nu snelkookrijst in waarvan de korrel geperst is oid.
Totaal smakeloos en de korrel is duidelijk anders.
Mijn vraag:
Waarom gaat een geweldig goed product uit de schappen en komt daar een slecht product voor in de plaats?
En er staan meer merken met snelkookrijst in de schappen.
Nog meer van dezelfde smakeloosheid.
Dwingt u mij de hele dure andere merken te kopen?
Graag mijn favoriete rijst terug die ik jarenlang bij u kocht.
Gewenste Oplossing:
Deze heerlijke rijst weer terug in de winkel.

