Mijn Klacht:
Verwarming is al de hele week kapot ,temperatuur in de winkel is 14 graden als medewerker krijg je geen behoorlijk antwoord wanneer je vraagt waarom de kachel niet gerepareerd word
Dit betreft a.h de leyens in Zoetermeer
Gewenste Oplossing:
Als er een normale werktemperatuur is

