Klacht: Ik krijg geen telefonische verbinding via Internet

verkaik9 op 08 juni 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer via internet met uw winkels in verbinding te komen maar dit lukt niet. Ben invalide en afhankelijk van thuisbezorgen door u. Ik hoop dat het me morgen zal lukken, want ik heb noodzakelijke levensmiddelen nodig om te overleven.

Gewenste Oplossing:

Als u mij antwoord op mijn hulproep en mij helpt met boodschappen tegen betaling uiteraard thuisbezorgen zal ik mij weer melden. Dank u. Ik ben vaste klant van uw bedrijf en hoop dat u mij van dienst kunt zijn. Ben invalide vrouw van 84 en heb uw hulp echt hard nodig. Bij voorbaat dank!
Mw. A.C. Verkaik, LTM-weg 59, 6412BR Heerlen. Mijn telefoons. is 045-5708593. Bij voorbaat dank!

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Zie svp hierboven onder "Gewenste Oplossing" mijn reactie al. Dank u voor uw aandacht!

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Bij Bericht van Albert Heijn dient u svp te lezen Bericht AAN Albert Heijn. Bovenaan onder het kopje Gewenste oplossing heb ik u mijn motivatie etc. reeds meegedeeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door