Mijn Klacht:
Ik weiger absoluut om een nieuwe gsm, met voor mij veel te veel straling, waar ik ziek van word, te kopen.
Nu gaat AH ervan uit dat iedereen de nieuwste gsm heeft, vandaar dat AH gemakshalve maar gewoon de stempelkaart heeft af geschaft.
Dat vind ik echt een schande. Ik ben heus niet de enige die niet aan deze
idiote race mee doet en waarom word ik er dan toe verplicht om toch zo’n ding aan te schaffen? En worden degenen “gestraft” door geen stempel-
kaarten meer uit te reiken? Ik vind het echt belachelijk.
Ik ben een heel frequente koper van jullie echt heerlijke cappucino, die ook zonder de reden te vermelden duurder is geworden. Bij navraag bleek dat jullie nu een ander soort melk gebruiken. Ja, ja………
Ik pleit er dan ook voor om de stempelkaart weer opnieuw uit te geven.
Gewenste Oplossing:
De stempelkaart weer invoeren. 10 stempels, dan een gratis koffie.

