Mijn Klacht:
de koffiemachine voor gebruik van tassimo koffie`s in de winkel verkocht deze heb ik aangeschaft en ben hier zeer tevreden over en nu besluiten jullie om de koffie niet meer in de winkels te verkopen.
ik vind dit erg kwalijk
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden als dit weer gewoon in de winkels ligt

