Klacht: Het lijkt niet meer op de Perla Mokka snelfiltermaling 250 gram die ik tot ca 3-4 weken geleden altijd kocht

andersisnietaltijdbeter op 01 december 2013 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik drink al jaren (ca 15 jaar, minimaal 1 pak per week) met veel genoegen Perla Mokka koffie, snelfiltermaling 250 gram, uit de zachte pakken. Plotseling is niet alleen de verpakking veranderd (nu vacuum) maar de hele smaak en geur lijken niet meer op mijn vertrouwde lekkere, geurige perla mokka. Als ik nu een pak openmaak komt er een bittere, harde geur af en ook als de koffie gezet is lijkt hij niet meer op de ‘oude’. Slechte beurt AH en als de oude smaak (kwestie van opnieuw melangeren?) niet terugkomt zie ik mij genoodzaakt een koffie te gaan zoeken die mij wel bevalt. Jammer, dat iets dat goed is toch ‘vernieuwd’ moet worden. Van wie moet dat eigenlijk, in de winkel zijn de pakken vaak op dus was het een geliefde smaak.

Gewenste Oplossing:

De oude smaak (en verpakking) terug en wel zo snel mogelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door