Mijn Klacht:
Voor meer dan €108 aan boodschappen online besteld, netjes gewacht tot 22 uur en vervolgens geen bezorger te bekennen. Ook geen mailtjes of sms’jes ontvangen dat de bestelling verlaat komt. De eerste keer dat ik bij AH heb besteld en ook gelijk de laatste keer, wat een gepruts.
Gewenste Oplossing:
Tijdig een sms’je of mailtje wanneer een bezorging niet of te laat geleverd gaat worden.

