Mijn Klacht:
Boodschappen online besteld voor tussen 17.00 en 19.00 uur. Nu 23.00 uur. Nog geen boodschappen!
Hebben chinees besteld als avondeten.. Morgen maar ouderwets boodschappen doen. Kan prima, maar had wel graag bericht gehad.
Ah is ook op geen enkele manier te bereiken.
Gewenste Oplossing:
Als mijn boodschappen komen of wanneer ik tijdig bericht krijg om af te zeggenuit te leggen.
Vergoeding van ons chinese eten zou netjes zijn.

