Mijn Klacht:
Online boodschappen besteld, zouden zaterdag 26 oktober tussen 1600 en 2100uur bezorgd worden maar is niks gekomen.
Ook geen telefoontje of sms!
Gewenste Oplossing:
Als produkten geleverd worden en in geval van storing graag een telefoontje of sms

