Mijn Klacht:
Ondanks de bevestiging dat mijn (week)boodschappen op 26-10-2019 tussen 16.00 en 18.00 uur geleverd zouden worden, heb ik helemaal niets ontvangen.
Tot 22.00 uur heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen. Daar kreeg ik een bandje te horen. Ook kreeg ik geen antwoord op mijn berichten via whatsapp en messenger.
Ik bestel mijn boodschappen wekelijks bij de AH. Ben op dit moment niet mobiel dus niet in staat om zelf naar de supermarkt te gaan. De koelkast is leeg. Vanavond heb ik maar eten laten komen via thuisbezorgd,
Gewenste Oplossing:
Wanneer de AH mij schadeloos stelt en mijn boodschappen morgen alsnog levert.

