Klacht: Bezorgt niet de hele bestelling

op 13 februari 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Voor het eerst de bezorgservice van AH uitgeprobeerd voor onze vereniging. Kosten: 2,50, geen probeem. De kosten van de bezorging moet ergens wegkomen. Maarja, volledige bedrag aan de deur gepind. Bij het uitpakken ontbreken gewoon 3 combipakken koffie twv ca. 25,-. Via de app. contact gezocht. In plaats van de pakken opnieuw te laten bezorgen komt er standaard een tegoed op je account. Maar daar hebben we helemaal geen zin in, want we weten niet of we hier nog wel weer bestellen. Na gehakketak hebben we de 6 pakken koffie opnieuw bij de fysieke AH gekocht. En wordt het geld teruggestort, binnen 2 weken!!!!! pffffffff

Geen idee, maar we hoorden al van een chauffeur dat er heikneuters aan het werk zijn die de boel in kratjes pakken. Blijkbaar kunnen ze niet tellen. Dus AH zorg voor beter personeel! Uiteindelijk 2,50 betaald en nog zelf naar de winkel moeten gaan.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N. Schoen