Klacht: bezorgbundel stopgezet

op 11 februari 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb mijn bezorgbundel stopgezet nooit een email gehad dat ik moet betalen ik heb ook geen bundel meer open staan komen jullie aan met een factuur dat ik geld moet betalen ik heb netjes het geld terug gestort gekregen zie ik op de rekening en toch houden jullie vol dat ik moet betalen.

ik heb na het chat gesrek nogmaals gebeld met de klantenservice en die vertelde mij mevr u hoef zich geen zorgen te maken er staat geen factuur open en u bezorgbundel is stopgezet u kan de brief als niet verzonden beschouwen.

ik op facebook gezegd het is al opgelost aan de telefoon jullie zaten abuis nee word gezegd u moet betalen.

Gewenste Oplossing:

dat het nu eens stop met facturen sturen waar ik geen gebruik van maak en u medewerkers er op aan spreek ik ga van uit dat ik niet hoef te betalen nu!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bloem40