Klacht: Betaling na een maand nog niet verwerkt

Kiara op 18 januari 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in december een openstaand bedrag overgemaakt aan een incassobureau die namens de AH optrad. Op 15 december heeft het Incassobureau de AH een brief gestuurd dat de vordering was voldaan. Tot op heden staat de vordering bij de AH nog open en weigeren ze mijn account te deblokkeren. Als ik de klantenservice bel krijg ik iedere keer van dezelfde vriendelijke mevrouw te horen dat ik contact met het incassobureau dien op te nemen…

Gewenste Oplossing:

Account deblokkeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door