Mijn Klacht:
enige tijd geleden was ik bij albert hein iets vergeten, vervolgens wordt ik behandeld als een godvergeten staatsvijland op welke school hebben jullie geleerd om een gehandicapte die iets vergeten is in albert hein mij in mijn nek pakken en te zeggen dat ik een dief ben terwijl het open en blood lag en ik het af wou rekenen maar niet de kans kreeg, wat is dat voor een belijd?!
vervolgens ging ik weer naar albert hein want het is voor mij makkelijker,
en ik doe mijn boodschappen ik sta op het punt om af te rekenen,
wordt ik tegengehouden door 6 man en behandeld als een zware crimineel, terwijl ik in een scootmobiel zit.
Waarom? en wat isa het nut hiervan? dit klopt van geen kant!
Gewenste Oplossing:
als alles wordt ingetrokken en ik niet meer wordt lastiggevallen door een of andere pief die afgekeurd is voor zijn politie examen!


