Mijn Klacht:
Al vele jaren lang kopen wij bakbacon bij AH voor Engelse ontbijt. Sinds anderhalf jaar hebben wij een Bed & Breakfast en bieden deze maaltijd ook aan onze gasten. Dit blijkt zeer gewild.
Het probleem is nu dat in het afgelopen jaar de door AH geleverde bakbacon ons regelmatig voor onaangename verrassingen stelt. De ene keer zitten er heel dunne plakjes in (meer broodbeleg dan bakbacon) die nauwelijks goed te bakken zijn (worden droog en hard), de andere keer zitten er zowel gewenste (ca 2 mm dikke) als 2- tot 3-dubbel dikke (6-10 mm dikke) plakken in en dan weer gewone plakken gecombineerd met wat wij meer als “afval” zien (kleine stukjes die vooral uit vet bestaan).
Nog afgezien dat wij dit voor onszelf al heel vervelend vinden, kunnen we deze “rommel” niet aan onze gasten aanbieden – het ziet er niet uit! Hiermee is AH voor ons een onbetrouwbare leverancier geworden.
Wij betalen “goed geld” voor wat wij mogen verwachten “goede waar” te zijn. Als deze ervaring aanhoudt zullen wij toch moeten omzien naar een andere leverancier
Gewenste Oplossing:
Als we weer kunnen uitgaan dat we krijgen wat we denken te kopen.
Zie foto van de meest recente ervaring met een "rommeltje" aan bakbacon
