Klacht: AH Mobiel heeft slechte klantenservice

Mw. G. Ruyter op 04 december 2013 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De klantenservice is niet of zeer moeilijk te bereiken.
Op verzoeken via webmail wordt niet gereageerd.
Telefonisch is AH Mobiel niet bereikbaar, men neemt niet op. Na lange tijd krijg je het verzoek een andere keer terug te bellen.
Op een schriftelijk klacht per PostNL waarin ik nadrukkelijk vraag om een inhoudelijke schriftelijke reactie komt geen reactie. Na 10 dagen wel een SMS’je met de aanwijzing om zelf terug te bellen naar het 0900-nummer van AH Mobiel.

Gewenste Oplossing:

1. Een schriftelijke, inhoudelijke reactie van AH Mobiel op mijn klachtenbrief van 23 november 2013 binnen 5 werkdagen.
2. Een interactief communicatiemiddel dat goed beschikbaar is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door