Mijn Klacht:
Afgelopen zaterdag las ik in Dagblad Trouw een advertentie over Perla koffie voor € 1,– op maandag 12 maart.
Aangezien dit al decennia lang mijn koffiemerk is besloot ik hier gebruik van te maken.
Direct na mijn werk naar de AH Beethovenlaan in Roosendaal gefietst.
Daar greep ik mis!
En met mij velen.
Een verkoopmedewerker zei mij dat ik bij de klantenservice een bon kon aanvragen! Dus niet, er scheen nauwelijks actie koffie te zijn binnen gekomen en deze was reeds lang op. Op=Op
Dus naar het centrum gefietst. Hetzelfde verhaal!
Een zeer onterechte & misleidende reclame stunt!
Gewenste Oplossing:
Zie boven!

