Mijn Klacht:
om 8.45 uur geen aanbieding meer in Diemen centrum. Wel dezelfde koffie in duo verpakking.
Wilde dit niet als actie koffie aanmerken. Over klantvriendelijkheid gesproken. Misschien uw licht eens opsteken bij een echte supermarkt De Plus. Daar hebben ze ook regelmatig dezelfde reclame, koffie voor € 1.- alle soorten en die kunnen ze de hele week leveren! Is nog lekkerdere koffie ook.
Waar een grootgrutter klein in kan zijn!
Gewenste Oplossing:
niet meer

