Mijn Klacht:
Gisteren 2 zakken wokgroenten gekocht, waarvan ik dacht dat de 2e gratis was (stond er onder) Vanmorgen teruggegaan met mijn bon. Zegt de medewerkster dat ik de aanbieding goed moet lezen maar er staat nergens uitgezonderd de Japanse wokmix.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik gewoon mijn geld voor de 2e zak terugkrijg maar ook met aardige medewerksters

